Kundtjänstansvarig för Danmarks nöjdaste kunder
Kan du tjäna glada, förälskade kunder?
På Dately skapar vi goda tider. Så många att vi nu behöver fler händer.
Vi söker en välskriven, lösningsorienterad och empatisk kundtjänst typ 20-25 timmar i veckan. Tjänsten kräver gott humör, gott humör och viljan att vara en del av Köpenhamns bästa lag.
Om jobbet
Som kundtjänstansvarig på Dately ansvarar du för att kunderna får ett användbart svar på sina förfrågningar skriftligen eller per telefon. Vi värdesätter bra service och det är ett stort plus om du har relevant erfarenhet från tidigare.
Vi svarar kunder på vardagar under normal kontorstid. Stämningen i vår kundtjänst är god och vi har en klar övervikt av glada trevliga kunder. Och väldigt få av de sura. Vi arbetar för närvarande i olika IT-system och därför är lite teknisk förståelse viktigt. Översikt över sjutton öppna flikar samtidigt är också ett plus ;-)
Typiska arbetsuppgifter...
- Hantera skriftliga kundförfrågningar dagligen
– Se till att Datelys kunder får personlig och bra service varje gång
- Hantera kundernas abonnemang manuellt
- Optimera arbetsflöden i kundtjänst (arbeta smartare inte hårdare)
– Analysera frågor och rapportera vidare så att vi jobbar smart och effektivt.
– Bidra till en bra fredagsbar
Vi erbjuder…
– Att bli en del av ett ungt dynamiskt team, i en informell miljö på Islands Brygge
- Flexibla arbetstider
– Nöjda kunder och en generell kundnöjdhet i topp.
– Mycket ansvar! Vi är en startup och är inte rädda för att ge ansvar från oss
- Möjlighet att arbeta hemifrån.
- 20-25 timmar per vecka.
- Begränsade rusningsperioder i början och slutet av månaden.
Låter tjänsten som något för dig? Skicka din ansökan och CV till ida@dately.dk senast den 15 april 2022. Om du har frågor om tjänsten, vänligen kontakta verksamhetschef Ida Guldhammer på +45 27 85 11 98
Vi ser fram emot din ansökan. Vi för samtal kontinuerligt.
Om Dately
Dately är en startup inom vild tillväxt. Varje månad skickar vi hem flera tusen dejter till danskarna. Vi är ett starkt team på fyra och tillsammans har vi ett uppdrag att skapa mer tid och närvaro i relationen.
Dately skapades under corona 2020, då vår grundare Nicolai inte kunde ta ut sin flickvän på dejter, utan ordnade istället upplevelserna hemma.
Vi har växtvärk och stora ambitioner, men vi har roligt på vägen.